TREND KAPINDA İLE 1000 TL ve Üzerinde KARGO BEDAVA! Alışverişin Keyfini Çıkart!

Kargo ve Taşıma Bilgileri

Siparişini verdiğim ürün ne zaman elime ulaşır?

Trend Kapında olarak kredi kartı ile verilen siparişlerde banka onayı anında alınmakta ve siparişiniz hemen hazırlanmaya başlanmaktadır. Havale ile verilen siparişlerde ise, ödeme her iş günü başında kontrol edilerek onaylanan siparişler hazırlık sürecine alınmaktadır.

Siparişinizin kargo süreciyle ilgili tüm bilgiler, sistemimize kayıtlı e-posta adresinize gönderilir. Ürünleriniz en kısa sürede hazırlanarak Yurtiçi Kargo aracılığıyla teslim edilir. Kargo firması, paketi teslim aldıktan sonra bulunduğunuz bölgeye göre en geç 3 iş günü içinde teslimat sağlar. Teslimatlar, adrese ya da adrese teslimat yapılamayan bölgelerde ilgili şubeye yapılır.


Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?

Siparişlerimiz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo firması ile gönderilmektedir. Güvenlik nedeniyle askeri bölgelere teslimat yapılamamaktadır. Bölgesel koşullardan dolayı gecikmeler yaşanabilir.


Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, sistemimize kayıtlı e-posta adresinize kargo takip bilgileri otomatik olarak gönderilir. Ayrıca, Trend Kapında hesabınıza giriş yaparak "Hesabım > Siparişlerim" bölümünden kargonuzun durumunu anlık olarak takip edebilirsiniz.


Siparişi teslim alırken ekstra ücret ödeyecek miyim?

Hayır, teslimat sırasında hiçbir ek ücret ödemezsiniz. Kargo görevlisi sizden ücret talep ederse lütfen bizimle iletişime geçiniz.


Siparişim kusurlu geldi, ne yapmalıyım?

Kargo teslimatında paketi teslim almadan önce mutlaka dış ambalajı kontrol ediniz. Hasar durumunda kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturmanız gerekir. Tutanakta "Ürün hasarlı geldi" gibi doğru açıklamalar yer almalıdır.

Ürünü teslim aldıktan sonra hasar fark ederseniz, hemen kargo şubesine başvurarak tutanak talep ediniz ve durumu bize bildiriniz. Ürün, aynı kargo firması ile tarafımıza gönderilmelidir. Hızlıca değişim süreci başlatılır ve tarafınıza bilgi verilir.

 


Faturam siparişimle birlikte gelmedi, ne yapmalıyım?

Faturalar ürün paketinin dış kısmında, şeffaf plastik cep içinde yer almaktadır. Eğer fatura size teslim edilmezse kargo görevlisine hatırlatın ve talep edin. Yine de teslim edilmezse tutanak tutturarak bize ulaşın. Gerekirse "Aslı gibidir" kaşeli fatura kopyası gönderilir.


Yanlış ürün geldi, ne yapmalıyım?

Eğer siparişinizdeki ürün yerine farklı bir ürün geldiyse, hemen bizimle iletişime geçin. Ücretsiz değişim işlemi başlatılır.


Siparişim eksik geldi, ne yapmalıyım?

Siparişiniz birden fazla ürün içeriyorsa, parçalı gönderim yapılmış olabilir. Her pakette ilgili ürünlerin yer aldığı ayrı bir fatura bulunur. Eksik ürün varsa, kargo görevlisine tutanak tutturun ve bizimle iletişime geçin.


Teslimat sırasında adreste kimse yoksa ne olur?

Kargo görevlisi sizi adreste bulamazsa "Kargo İhbar Notu" bırakır ve paketi şubeye geri götürür. Bu durumda paketinizi 3 gün içinde şubeden almanız gerekir.


Sipariş sonrası alıcı ismi ya da adres değiştirilebilir mi?

Eğer siparişiniz henüz sevk edilmediyse, alıcı ismi ya da adresini değiştirebilirsiniz. Teslimat sırasında kargo görevlisi kimlik kontrolü yaparak sadece belirttiğiniz isme teslimat yapar.


Hangi şehirlerden sipariş verebilirim?

Trend Kapında'dan Türkiye'nin her yerinden sipariş verebilirsiniz. Ancak teslimat sadece kargo firmasının şubesi bulunan bölgelerde yapılmaktadır. Şube olmayan bölgelerde, en yakın şubeye giderek teslim almanız gerekebilir.


Yurt dışına teslimat var mı?

Şu an için Trend Kapında yalnızca Türkiye içi gönderim yapmaktadır. Yurt dışı teslimatlarımız bulunmamaktadır.

 

HIZLI KARGO Türkiye’nin her yerine hızlı kargo, üstelik 1000 TL ve üzeri ücretsiz
KAMPANYALI ÜRÜNLER Birbirinden farklı marka ve ürünler için indirimli fiyatlar
GÜVENLİ ÖDEME Sİtemiz 128Mbit SSL sertifikası ile korunmaktadır
KOLAY İADE Aldığınız ürünü iade etmek hiç bu kadar kolay olmamıştı
WHATSAPP SİPARİŞ 7x24 Whatsapp Üzerinden de Sipariş Verebilirsiniz.

E-BÜLTEN ABONELİĞİ

E-Bülten aboneliği ile fırsatları kaçırma...

Alışveriş Sepetim

X
WhatsApp destek ekibimiz sorularınızı cevaplıyor.
Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim?
WhatsApp Destek Hattı